ریکاوری حافطه DVR

۳ بازديد

موضوع مورد بحث در واقع این است که بازیابی هارد دیسک فرآیند نجات داده ها از یک هارد دیسک آسیب دیده یا خراب است. این را می توان از طریق روش های مختلفی از جمله بازیابی نرم افزار، بازیابی سخت افزار و خدمات بازیابی مناسب اطلاعات انجام داد. بازیابی هارد دوربین های مداربسته یک شکل تخصصی از بازیابی اطلاعات است که مختص سیستم های دوربین مداربسته است.
یکی از روش های ریکاوری که بالاتر اشاره شد ریکاوری نرم افزاری است بطوری که بازیابی نرم افزار فرآیند استفاده از ابزارهای نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات از دست رفته از هارد دیسک است. این روش برای خرابی های منطقی، مانند زمانی که فایل سیستم یا جدول پارتیشن خراب می شود مناسب است. بازسازی و بازیابی هارد دیسک شامل تعویض سیستم عامل و سیستم عامل و سپس کپی کردن اطلاعات از یک نسخه پشتیبان یا از هارد دیسک دیگر است.
یکی دیگر از جنبه های مهم بازیابی هارد دوربین مداربسته، حفظ شواهد است. فیلم دوربین مدار بسته اغلب به عنوان مدرک در تحقیقات جنایی مورد استفاده قرار می گیرد و مهم است که اطمینان حاصل شود که فیلم های بازیابی شده دستکاری نشده اند. این کار را می توان با ایجاد یک هش از فیلم و ذخیره آن در یک ظرف ضد دستکاری انجام داد. مورد دیگر که قابل اشاره است یکی از جنبه های مهم بازیابی هارد دوربین مدار بسته استفاده از نرم افزارهای حرفه ای بازیابی اطلاعات است. این برنامه های تخصصی برای مقابله با چالش های منحصر به فرد بازیابی اطلاعات از سیستم های دوربین مدار بسته، از جمله فرمت های فایل های اختصاصی و خرابی هارد دیسک طراحی شده اند. آنها همچنین می توانند داده ها را از هارد دیسک های آسیب دیده یا خراب بازیابی کنند، که اغلب با ابزارهای استاندارد بازیابی اطلاعات امکان پذیر نیست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.